21/6-11 Boys don't cry

Begravningen var väldigt fin. Självklart var det ledsamt och sorgligt! Men livet är ju tyvärr så att man inte kan finnas för alltid. Många fina och glada minnen bär vi med oss iallafall.

Helgen bestod av jobb. Söndagen var även Emma o Jossan här en sväng med barnen. Vi planerade lite inför midsommar. Kommer nog bli väldigt trevligt :)
På söndagskvällen dök även Millies farmor o farfar upp och hade med sig lite mat. Och Isak kom ju såklart då med haha. Trevligt var det, nu är dom inte lediga nåt förutom nån enstaka dag fram tills september. Lider lite med dom faktiskt. Men alla vet ju hur fort sommaren går så snart är det ju september. Även om inte jag längtar dit som dom ;)

Igår jobbade jag, umgicks med mina föräldrar en bra stund och gick sen en sväng med Ammi :) Och dagen idag har jag tvättat, fått en studsmatta hemkörd, träffat Lisandra, Johan o Milo, varit på husvisning, handlat all mat o dricka till midsommar tillsammans med Emma, tvättat igen, pratat i telefon med pappa och nu sitter jag o nattar Millie. Tjohej! Man får försöka hinna så mycket som möjligt på sin lediga dag ;)

Millie sover som en liten gris så jag ska smyga ut och göra varsin matlåda till herrn o mig tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0