22/6-11. Sommar, sommar o sol... Ladidadada o doftar kaprifol

Fick sluta lite tidigare på jobbet idag, kändes lyxigt haha. Så då smet jag in en sväng på lindex innan det var dags att hämta snuttan. Hittade ett linne till mig som jag verkligen känner mig nöjd med!! :) Köpte två par billiga o väldigt fina strumpbyxor till Millie med. Sen åkte jag o hämtade på dagis, kul att få göra det för en gångs skull. Hon bara sprang mot mig lilla gullungen :)
Gick hem en sväng för att göra hela familjen fina för att fira midsommar med dagis. Riktigt mysigt och god mat! :)

Ikväll sen kom Millies farmor o farfar förbi en sväng :) dom hade med sig en fin klänning o ett par tights till Millsan, snällt! Kanon med lite sommarkläder, för det har hon inte så mycket. Bara det nu kan bli lite sommar med! ;)
Nu ska jag joina Oskar och lägga mig jag med tror jag minsann.

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

vad kul att du kikade in hos mig =)



vi har kört med olja varje dag under en perriod, men det verkar inte bita på henne... inte i längden i alla fall =/ hoppas krämen kan göra underverk nu =)

2011-07-07 @ 22:04:15
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hej. Tänkte bara höra om du vill ha en uppdatering på din bloggdesign :)



Mvh Ewa

2011-07-11 @ 23:05:36
URL: http://ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0