2/6-11 Shoppat lite..bara lite ;)

Hej hå det var inte igår..

Idag ska Millie och jag åka till Busfabriken :) Spännande!
Madde och Leia ska göra oss sällskap, najs!

Oskar ska bygga staket och hans snälla bror ställer upp o hjälper honom.
Just nu är dom och handlar virke.

Inte så mycket att säga just nu förutom att livet rullar på :)


Senaste dagarna har det blivit lite shopping så jag tänkte visa lite...
 
Lite smått o gott från Ikano i lördags.
Syns inte så bra men det är ett linne, shorts och fem par strumpor till Millie,
två kortare t-shirts och ett matchande linne, en lång kofta, ett par vita leggins,
en foundation, en concealer, hårspännen, lösnaglar, ett litet spray och så nåt spraymousse till mig.
Allt gick på ca 800kr, helt okej tycker jag.




Söndagen åkte vi till Mobilia och klädaffären där. Millie (eller ja, Oskar) ville så himla gärna ge mamma
lite kläder på morsdag ;)
Ett par riktigt tighta jeans (som jag fick av Millie och Oskar) , ett linne, korta leggins och ett par khakigröna jeansleggins.
Ungefär 790kr gick kalaset på tror jag.




Och sist men inte minst.. (och absolut sista för denna månad tror jag..) ..så var
jag nere på Kappahl en sväng på lunchrasten igår och fyndade lite till Millsan.
Tre par byxor och en luvtröja för 240kr, det är bra det.



Men som sagt, nu är det nog färdigshoppat för denna månad!

Nu ska vi göra oss klara för att åka och busaaaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0