Fruktansvärt tråkigt liv eller väldigt fullt upp?

Haha tjena att jag blev bättre på att uppdatera här, knappast! Förstår inte varför, för det är väldigt smidigt som sagt.

Antingen är det för att det händer för mycket i mitt liv så jag inte hinner, eller så är det för att mitt liv är så fruktansvärt tråkigt så jag inte har nåt att skriva. ;)
Hmm, skulle nog säga att det är lite mycket just nu faktiskt!

Jag har ju fått tjänsten som teamchef kassa och kontorist på nya Willys. Det är galet mycket att lära sig! Innan har jag ju knappt haft något ansvar alls på jobbet.
Allt nytt ansvar är både spännande och kul, samtidigt som det är lite frustrerande och jobbigt.
På sättovis var det väldigt skönt att bara gå till jobbet, sätta sig i kassan, gå hem. Slippa tänka på något hemma.
Men jag tror att dagarna kommer gå fort, och när jag väl känner mig någorlunda säker så tror jag att det är en väldigt rolig tjänst.

Igår och idag är det varu-upplockning som gäller. Imorgon praktik på Willys i Söderköping. Torsdag och fredag ska jag jobba i våran förbutik som öppnar på torsdag. Veckan kommer nog gå fort :)

På torsdag fyller även min älskade, underbara, fina, lilla Millie TVÅ ÅR!


Kommentarer
Postat av: Rebeca

Gud va söt Millie är. Hon har verkligen vuxit sedan vi sågs och köpte ert köksbord. Hoppas allt är bra med er. / Rebeca

2011-10-20 @ 11:54:12
URL: http://becaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0