Rörigt, kul, hektiskt o mycket nytt.

Dagarna som har gått sedan senaste inlägget har varit väldigt hektiska, röriga och bestått av en massa nytt att lära sig. Måndagen så trodde jag nästan att jag skulle tuppa av ;)

Meeen! Det har också varit kul, dagarna har gått fort och jag har lärt mig mycket :)

Väldigt skönt att få ligga kvar lite i sängen idag då jag börjat 7 hela veckan :)
Ikväll ska jag på 25 årsfest hos Lisandra! Ska bli kul!!
Innan dess tänkte jag försöka hinna sola, raka benen o annat skönhetspyssel.
Dessutom är jag sugen på att åka in till Mjölby. Det är nämligen bakluckeloppis längs hela gatan genom stan. Kan ju vara kul kanske? :)

Nu ska jag fortsätta mysa med mitt lilla hjärta och äta frukost ska vi med.
Stora hjärtat är redan uppe på övervåningen o sätter lister. Han är duktig han!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0