Som en gud.

Råkade visst bli två likadana inlägg sist å nu lyckas jag inte ta bort inlägget genom den här mobilappen. Så det får va så :)

Igår bar det av TIDIGT mot Söderköping och Willys där. Enligt Karro så körde jag som en gud :) Vilket innebar att vi blev en halvtimme tidigare och hann med lite frukost på 7/11.
Dagen där gick väldigt fort och återigen fick vi inblick i en affär och deras rutiner. Som vi sa så får vi ta det gottigaste från allas rutiner och skapa våra egna efter det :)

Hemvägen tog vi en snabbis i tornby. Snuttis limited edition inhandlades till min skrutt, vi åt goo mat på Chili och gick även en sväng på Siba och hälsade på Karros boyfriend.

En sväng in på jobbet, sen hem en stund och sen till City gross med mina svärpäron och Millie medan Oskar tränade. :) tjoff så var den dagen slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0