Julgran

Idag klädde vi julgranen och tog fram allt julpynt. Hann dock bara göra klart granen idag. Förstår inte när man ska hinna allt! Dagen innan första advent bara stressa vi fram alla adventsljusstakar och sen har vi inte kommit längre förrns idag ;)

Igårkväll vet jag inte vad det var med mina barn. Dom somnade som vanligt båda två ca 20-20.30. Millie vaknade efter en timme kanske och kunde inte somna om och sen Milton en stund efter. Så ja, vid 1 ungefär så somnade dom.
Därför fick Millie vara hemma idag faktiskt.
Vi gick inte upp ur sängen förrns 10, klädde på oss och åt frukost vid 12. Jaa..ibland måste man ha såna dagar :)

Både hon och jag i nattlinnen, satt och byggde ihop Playmobil setet som var i paketkalendern.



Våran gran! Vi hjälptes åt allihop, utom Milton förstås



Dags att börja spänna fast den här lilla krabaten! Men han är lika nöjd ändå ;)


Imorgon ska han och jag till bvc. Dags för en spruta i varje lår och vägning/mätning. Spännande allt utom sprutorna, huuu!


Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0