Livspussel

Dagarna går så jäkla fort alltså! Önskar jag kunde pausa lite och hinna ifatt med allt. Fixa julkort, få fram lite julpynt, rensa bland allt möjligt här hemma, hinna ifatt tvätten, fixa, greja, fixa, greja!!

Hela dagarna går ju åt ändå till att roa mina fina små, fixa mat, äta mat, tömma diskmaskin, fylla den och tömma den igen, handla och kanske se nåt på tv för att koppla av en stund och sen sova.

Skulle dessutom gärna hinna träffa alla fina vänner och familjen ännu lite mer.
Och så vill jag bli av med dom sista envisa kilona som är så många som 8!! Blir massa småätande så lätt och hinner sällan ut o gå eller träna.

Hur hann jag så mycket när jag var hemma med Millie? :)

Och hur ska man hinna när man ska börja jobba fullt sen med?! ;)


I vilket fall är det väldigt mysigt att vara hemma! Och förhoppningsvis hinner vi ifatt lite i mellandagarna när Oskar är hemma :)
Och det med vikten, som jag faktiskt mår rätt dåligt över! ( trots att han bara är 10 veckor. )
Det kommer jag försöka ta tag i efter nyår. Ska nog skaffa kort på nya 4 you, dom kommer nämligen ha barnpassning medans man tränar. Då kommer Oskar kunna träna på sitt gym och jag där samtidigt så kan vi umgås ihop alla hemma sen istället för att träna omlott för då försvinner hela dagarna/kvällarna verkligen.

Vi ska nog allt få ihop vårat lilla livspussel till sist! <3

Milton, du måste titta in i kameran! ,tyckte Millie och vred huvudet på honom. ;)
Han kommer bli härdad denna lilla lillebror, men också så älskad av sin fina storasyster :)





Kommentarer
Postat av: Johanna K

De brukar ju säga att det tar nio månader att gå upp i vikt under en graviditet och att man ska vara lugn och låta det ta nio månader att gå ner i vikt efteråt också! Heja!

2013-12-06 @ 08:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0