Dagen :)

Millies kommentar till Miltons kläder imorse:
Oj mamma vilken fotbollsman!!


Skruttfian!


Medan stora fina ungen var på föris så följde lilla fina ungen med mig till Lina för att fixa mina naglar.
Hade inte gjort det sen i augusti så det var liiiite utväxt ;)


Och idag blev det vinternaglar


Milton sov precis hela tiden!


Efter nagelfix hann vi även med en liten runda på stan och han sov vidare. Sov mellan 9 och 13.30, trött kille!
Sen hämtade vi Millsan och strax därefter kom en och köpte våran tvbänk och direkt efter kom en fin mamma och hennes son som går på samma dagis som Millie. Hon skulle köpa lite av Miltons urvuxna kläder till deras kommande bebis :)
Dom var kvar en stund och han och Millie lekte och vi mammor pratade, trevligt!

Här är mina fina små lite senare och slappar i soffan.



Haha jösses vet inte om jag nånsin lyckats få fram kameran så här många gånger på en dag!
Men sista kommer här och det är en nybadad Milton som fick bada medan pappan i huset nattade storasyster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0