Freda' å lörda'

Igår var vi med Emma, Lowa o Alwa och Sofi o Mille på Bill och Bull i Motala. Väldigt uppskattat av Millie! Och mig med, var trevligt :)

Under tiden fick jag vagnen fixad på Lekia med. Köpte ju en ny vagn till Milton men då var det fabriksfel på handtaget. Men nu blev det ett nytt fint och även lite smörjning. Är så nöjd med våran Emmaljunga Ozone! :)

Sen åkte jag o mina två små och shoppade lite mat och gick även en runda på stan. Dom var så himla snälla båda två så det blev en mysig stund :)
Sen hem till fina Oskar och så åt vi mat och myste till Idol.

Idag blev det nästan en heldag i Linköping. Alltså, herregud vad folk!!! Men planen var att köpa vinterjacka, vinterskor och mössa till Oskar och vinterskor till Millie. Och det lyckades vi med! ;)
Köpte även ett par vinterskor till mig, letat i många år efter några bra. Hoppas dom här blir bra! Var ett par Timberland och dom är lite, ja, fulsnygga haha. Ska prova lite och se.

Fick även en hel del små nödvändigheter köpta på Ikea. Så ja, blev mycket shoppade.
Milton sov i stort sett hela dagen, våran lilla sömntuta. Och Millie skötte sig bra i det stora hela. Lite gnäll och lite spring, men så mycket folk som det var överallt så förstår jag ändå om hon tyckte det var lite jobbigt stundtals. :)

Imorgon ska jag jobba. Mitt andra pass sen Milton föddes. Ska bli lite kul :) Så bäst att sova nu kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0