Idag

Idag var Milton och jag hos Madde och hennes tvillingtjejer när Millie var på dagis. Även Maddes äldre dotter var på dagis. Så vi kunde prata lite mer i lugn o ro idag ;)
Åt mat o fikade lite. Skulle varit en mammaträff med många fler där idag men på grund av baciller så var det många som inte kunde komma. Så det blev bara vi, men det var så trevligt ändå! :)

När jag hämtade Millie så följde en kompis med hem och dom tittade på tv, åt mellis och kollade i leksakskataloger. Men som vanligt när jag är i närheten och Millie är med en kompis så beter hon sig illa :(
Aldrig på dagis men så fort jag är med dyker den sidan upp. Jättetråkigt! Och jag tycker synd om kompisen. Förhoppningsvis blir det bättre inom en snar framtid!
Vi försöker verkligen prata med henne om det och förklara och förklara att man måste vara rädd om sina kompisar och vara snäll annars kanske man inte har några kompisar kvar. Som sagt, hoppas det snart blir bättre!

Senare sen när kompis åkt hem så åkte vi hela familjen in till stan :) Var framförallt handling av mat som var tanken. Men blev även lite kläder till våran kille som växer så dant :)
Fick ju en jättefin tröja av Jessica och Tilde igår så köpte ett par matchande byxor till idag. Och en pyjamas, har en likadan i 62 men den börjar bli för liten och jag gillar den verkligen så det blev en till sån i en storlek större. Och en body!


Han växer verkligen massor och ändrar sig så mycket. Är verkligen häftigt att få se barn utvecklas.




Och Milton är än sålänge mycket lättare att fånga på bild än Millie så det bli lite fler kort på honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0