Yesterday.

Igår hade vi en mysig o bra dag. Medan Millsan var på dagis så hälsade Milton och jag på Jessica och Tilde. Skiljer ju bara tre dagar på våra små :)
Kul att vi äntligen lyckades ses :)
Milton fick en superfin tröja med, gulligt!

Sen hämtade vi syrran och drog vidare mot Ödeshög! Först fixade jag en grej till vagnen, jag styr och grejar med mina vagnar, I know! Men kan inte låta bli :)

Sen hem till min syster och hennes familj som bor strax utanför Ödeshög. Där spenderade vi en mysig eftermiddag/kväll! Millie leker så bra med sina kusiner och trivs kanon där, och jag med! :)
Åt god mat o hade trevligt :)

Kusinerna och min syster hade mysig bokläsning strax innan vi åkte hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0