Minnen

Låg och läste gamla inlägg lääänge igårkväll. Så kul och härligt, tänk vad mycket man glömmer. Läste från när jag var gravid med Millie och när hon var nyfödd. Mådde ju väldigt likt i slutet av båda graviditeterna, mindes inte alls det.
Så för min egen skull mest så vill jag försöka skriva regelbundet här nu så jag kan gå tillbaka och läsa även om Miltons första tid :)

Han ligger just nu i min famn den lilla närhets-älskaren. Just idag har han inte legat många sekunder själv och dom sekundrarna har varit gnälliga.
Han äter just nu sen en vecka tillbaka 120ml ersättning per portion, och lämna något det är inte riktigt hans stil ;)
Sover ganska mycket av dagarna och i sin säng från att vi lägger oss till ca 7, med 1-2 matningar på natten. Idag har hak haft en riktigt gnälldag, annars är han ganska snäll :)

Storasyster har varit hemma från dagis idag för hon är förkyld och haft lite kladdiga ögon. Hon är väldigt rastlös efter en hel helg hemma så nu ska vi in till stan en sväng.
Så här såg hennes ögon ut i helgen, mycket bättre idag!




Ska försöka minska min kropp några kilo/cm och vägde mig idag för att se vad vågen stod på. Ska försöka mäta mig med. Tycker kroppen återhämtat sig väldigt bra och är egentligen ingen brådska. Men är sugen på att få lite kondition igen och komma i lite kläder :) 81.6kg visade vågen idag. Jag gick upp totalt 21 kg. 73kg innan och slutade på 94kg. Vill gärna ner till 70kg och det är ju en bit, vi får väl se hur det går ;)

Lite bilder på Milton









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0