Oct. 24, 2013

Nu är det inte långt kvar till helg :)
Veckan har gått fort men det är nog för det varit nåt på schemat varje dag.

I måndags var vi på bvc på 1 månads kontroll. Han var nu 59cm lång och vägde 5500gram. Lång kille!! Han väger ju mycket med men eftersom han är så lång så är han rätt smal ändå. Han måste ha 62 kläder på längden men alla dom byxorna är stora i midjan. Men som han äter så är det nog snart inget som sitter löst ;) Vi har fått öka till 135ml ersättning nu.

Tisdagen så fick vi först hit Emma, Lowa och Alwa. Millie hade tjatat innan och längtat men var på uselt humör när dom kom och dum och tjurig mot stackars Lowa. Lite senare kom även Madde med Leia, Enya och Thea. Millies humör blev inte bättre tyvärr. Blir så ledsen när hon är dum mot sina kompisar. Jag var heeelt slut efter och hade samtal med henne om kompisar och att man måste vara rädd om dom osv.
Var iallafall kul att dom kom och Millie är jätteglad för dom fina presenterna hon fick!

Igår hade Milton och jag en ganska lugn dag medan Millie var på dagis. Sen kom tre av mina arbetskamrater hit. Det var kul att träffa dom lite privat! Fick så himla fina saker av alla kollegorna till både Millie och Milton :)
Millie var faktiskt jättesnäll sen resten av dagen. Skönt och mysigt :)

Idag ska vi åka och ta kort till tidningen när jag hämtat Millie på dagis och Oskar slutat. Hoppas det blir bra kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0