Oj oj

Den här veckan alltså.
Jag känner mig som överkörd av en ångvält.
Lite med sömn, Millie med värre utbrott än vanligt och jag med sämre tålamod än vanligt, mycket tårar, läkarbesök, stress över att få till en bra födelsedag för Millsan osv.
Blir bara helt matt och det blir inte bra med nåt.

Tror mycket av det är att jag inte läker efter förlossningen. Efter jag fick Millie tog det ju ett halvår innan jag var någorlunda och inte hade asont.
Nu känner jag att det är påväg att bli som sist och jag blir tjutfärdig bara på tanken så jag har gråtit rätt mycket i veckan kan jag säga.
Har fått en läkartid imorgon och jag har haft den läkaren innan flera gånger och vet att han är väldigt hårdhänt. Så usch vad jag bävar inför morgondagens besök.

Men förhoppningsvis så hittar han nåt sätt så det blir bra nu.. Håller tummarna stenhårt!!

Denna lilla pys är inte alls på humör idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0