Helgen

Haft en väldigt bra helg!
I fredags var vi hos Kajsa, Thuva och Theo på dagen. Barnen lekte jättebra och det var mysigt att ses lite!
På kvällen sen kom fina vännerna Ante o Malin hit. Alicia sov hos farmor o farfar och Millie hos mormor och morfar så vi hade ganska lugnt. Blev mycket skratt och prat, härligt! :)

Lördagen blev lugn på dagen då Milton sovit väldigt dåligt på natten men sen tillbringade vi kvällen hos andra fina vänner, Madde o Rikard. Millie och Leia styrde och lekte på övervåningen, dom tre småttingarna somnade rätt skapligt så vi vuxna myste med godis, popcorn o prat framför melodifestivalen :)

Idag vaknade jag rätt utvilad, skönt! Millie och Oskar åkte skapligt till Malexander. Vi hade så himla mycket tvätt så kände jag behövde vara hemma och ta hand om det. Milton har sovit i ca 2,5 timme nu så jag har hunnit byta lakan i alla 4 sängar och köra två maskiner tvätt. Så nu kände jag mig lite välförtjänt av en stund i soffan ;)
Kanske borde sätta på tvn o se den där hockeyn alla skriver om. ....kanske. .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0