Minnesanteckningar 5 månader :)

Yeey. Jag är så himla bra på att skriva här!

Har varit mycket ett tag och tiden bara drar iväg.

I torsdags blev Milton 5 månader!
( Skriver lite för min egen skull så jag minns :) )

★ Han dreglar som jag vet inte vad.
★ Vänt sig från mage till rygg och rygg till mage några gånger senaste veckan.
★ Äter inte så mycket mer än ersättning än. Smakat gröt några gånger men går sådär. Äter ca 165ml färdig ersättning fem gånger per dygn.
★ Oftast väldigt glad och lättroad.
★ Sovit väldigt oroligt sista nätterna. Vaknar mycket och gnäller.
★ Vill inte riktigt sitta än
★ Sover om dagarna helst i sin säng vi har på nedervåningen eller ute i vagnen. Kan sova upp till 4 timmar vissa dagar.
★ Åker fortfarande i liggdelen men börjar bli trångt på längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0