Senaste dagarna

Måndag, tisdag o onsdag har försvunnit i racerfart!
Måndagen bestod av babysång och jag fick för mig jag ville sy lite så köpte tyg och sydde en mössa på kvällen. Blev väl. .sådär kan vi säga haha! Själva mössan blev bra faktiskt men så skulle jag sy på ett M i ett annat tyg och ja..snett, knöligt och allmänt obra ;)

Tisdag åkte vi till Emma, Lowa och Alwa. Fick lite lunch sen hade vi väldigt rastlösa barn så vi tog barnen och gick till McDonalds. Lite lek i lekparken där och så lite fika :)
Sen var det gympa för Millie på kvällen.



Idag hade vi besiktningsmannen här. Vi har ju sålt vårat hus och dom som köpte det hade idag en köpargenomgång.
Det gick bra så det ser ut som att vi kommer bli Skänningebor till sommaren! :)
Sen var det 5 månaders kontroll för Milton! Sprutor i låren och vägning o mätning. Gick bra! 71,5cm lång nu, växer som bara den på längden. 8430gram så ökar rätt mycket även där tycker jag ;)
Men bvc sköterskan tyckte att proportionerligt så ökar han mycket mer i längd än vikt. Så hon tyckte vi skulle öka ett snäpp på ersättningen och försöka få honom att äta gröt på kvällen. Så det är väl bara att fortsätta träla med den där gröten ;)

Väntar på våran tur på bvc


Mina små älsklingar hade syskonmys mu i eftermiddag :)



Nu kollar jag på Mästerkocken och har en snarkande Oskar bredvid mig i soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0