Torsdag

Dagen började sisådär kan man säga. Båda barnen vaknade innan 6. Inte alls kul tycker jag som är så morgontrött ;)

Men det gick det med. Milton och jag tog en sväng till Salig Röra. Träffade bland annat Madde och hennes små tjejer där :)
Åt lunch och gick en snabbis på stan sen.
Sen mot Hogstad för att hämta Millie. Dom började igår att öva med henne att cykla utan stödhjul och idag var hon jätteduktig! Man blir allt lite stolt :)
Och åh vad jag älskar Björkbacken och fina personalen som är så bra på att stötta och peppa barnen i att utvecklas ♥

Eftermiddagen spenderade vi hos Jonna och Lucas. 4 åringar är ju 4 åringar och det var lite knackigt först :) men efter ett tag gick det jättebra! Sen kom pappa Daniel hem och busade för fullt med barnen så Millie trivdes hur bra som helst ;) Var väldigt trevligt att ses!

Torsdags kvällar går jag på en föräldrakurs där man får lära sig lite om hur man ska tackla barnens trotsande. Mycket är väl ganska självklart men lite nya idéer. Och det är kul att träffa andra föräldrar som också har barn med mycket humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0